Skip to Content

Opiekun/ka Pacjenta (cannabis industry)

Polska, mazowieckie, WarszawaCentrum Medycyny Konopnej

Intro

Red Sky jest kluczową częścią funduszu Tar Heel Capital Pathfinder. Nasza idea to budowanie projektów z globalną perspektywą oraz ze szczególnym naciskiem na nowoczesne rozwiązania IT. Każdego roku wprowadzamy na rynek nowe, rewolucyjne produkty. Wspieramy świetne pomysły i promujemy talenty. Pomagamy w budowaniu innowacyjnych startupów nie tylko zapewniając środki finansowe, ale przede wszystkim poprzez wsparcie merytoryczne.


Działamy zgodnie z formułą #venture_building - tworzymy projekty w oparciu o doświadczenie ekspertów, wśród których znajdują się zespoły programistów, designerów, project managerów, HR, administracji czy marketingu - gotowe rozwijać i wspierać dobrze rokujące startupy, jednym z nich jest Centrum Medycyny Konopnej.


Poznaj Centrum Medycyny Konopnej

Centrum Medycyny Konopnej to placówka medyczna, wyspecjalizowana w świadczeniu usług medycznych w oparciu o terapię konopią medyczną (tzw. marihuaną medyczną). W jednym miejscu skupiamy specjalistów z różnych dziedzin medycyny, łącząc doświadczenie lekarskie, wraz z misją świadomego i bezpiecznego udostępniania pacjentom nowoczesnych form terapeutycznych – zwłaszcza tam, gdzie inne formy leczenia już się wyczerpały.


Praca na stanowisku Opiekuna Pacjenta będzie polegała na kompleksowej opiece nad pacjentem, wsparciem w procesie leczenia, koordynacją pracy lekarzy oraz zadań administracyjnych w klinice stacjonarnej w Warszawie. Osoba na tym stanowisku będzie również linią pierwszego kontaktu dla naszych pacjentów i osób zainteresowanych terapią.

Twoje zadania

  • Obsługa pacjentów i opieka nad nimi w klinice stacjonarnej w Warszawie,
  • Udzielanie informacji nt. działalności profilu kliniki (e-mail, telefon, chat),
  • Promocja i sprzedaż usług będących w ofercie kliniki,
  • Szkolenie pacjenta w zakresie doboru i stosowania produktu,
  • Prowadzenie i administrowanie dokumentacji medycznej,
  • Współpraca z personelem medycznym kliniki,
  • Bieżące sprawdzanie dostępności produktów w aptekach, doradztwo przy rezerwacji produktów w aptekach,
  • Obsługa recepcji kliniki.

Oczekiwania

  • Doświadczenie na stanowisku recepcjonisty / recepcjonistki w placówce medycznej (min. 1 rok),
  • Dojrzałość emocjonalna i otwartość na obcowanie z problemami pacjentów (zwłaszcza seniorów i osób przewlekle chorych),
  • Wysoki poziom empatii, kultury osobistej,
  • Bardzo dobra komunikacja, umiejętność aktywnego słuchania,
  • Łatwość budowania relacji i swoboda w prowadzeniu konwersacji z klientami,
  • Umiejętność zarządzania obiegiem dokumentów w organizacji,
  • Doświadczenie w pracy z programami CRM (np. Aurero, Medyc),
  • Znajomość programów z pakietu MS Office,
  • Dyspozycyjność do pracy pon - pt / sb w godzinach otwarcia kliniki (8.00 - 20.00).

Mile widziane

  • Status studenta - zarządzanie placówkami ochrony zdrowia, ochrona zdrowia, ratownictwo medyczne, pielęgniarstwo, dietetyka lub inne z zakresu life-science,
  • Kompetencje sprzedażowe.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowie zlecenie lub B2B,
  • Wynagrodzenie w wysokości 3000 - 4500 PLN netto,
  • Kompleksowe szkolenie wstępne i regularne szkolenia tematyczne,
  • Elastyczne godziny pracy (również niepełny etat),
  • Pracę stacjonarną w nowo otwartej klinice w Warszawie (Centrum),
  • Dużą samodzielność, udział w usprawnianiu procesu opieki nad pacjentem,
  • Pracę w ciekawym projekcie z możliwościami rozwoju,
  • Dostęp do unikalnej wiedzy z zakresu terapii konopią medyczną.

or