Community Manger

  • SkinWallet
  • Szczecin, Polska

Community Manger

Oferta

Red Sky jako Venture Builder specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu projektów internetowych o globalnym zasięgu, jak również w budowaniu firm w oparciu o własne pomysły i zasoby - jedną z takich firm jest SkinWallet, która dzięki wykorzystaniu technologii daje swoim użytkownikom możliwość wymiany dóbr cyfrowych na gotówkę.



Skinwallet www.skinwallet.com to globalna platforma wspomagająca handel dobrami cyfrowymi w grach wideo. Nasz model biznesowy opiera się na tworzeniu i wykorzystywaniu rozwiązań, które wspomagają płynność w obrocie cyfrowymi dobrami. Działamy na rynku globalnym, na styku dwóch dynamicznie rozwijających się branż, czyli rynku gier wideo oraz e-sportu.

W 2020 roku naszym celem jest utrzymanie dynamiki wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent kwartał do kwartału oraz wdrożenie nowych sposobów na handel dobrami cyfrowymi z gier. I dlatego poszukujemy odpowiedniej osoby do roli Community Manager, z którą wspólnie zbliżymy się do naszych celów.


Do Twoich zadań należeć będą m.in.:

  • współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej
  • projektowanie, wdrażanie i optymalizację działań mających na celu budowanie społeczności wokół produktu
  • bycie ambasadorem marki i promowanie jej wśród nowych użytkowników
  • budowanie i umacnianie relacji z obecnymi użytkownikami
  • inicjowanie i moderowanie rozmów o marce Skinwallet
  • monitorowanie i reagowanie na wszelkie wzmianki o Skinwallet

Oprócz wynagrodzenia oferujemy:

  • dostęp do unikalnej wiedzy wewnątrz organizacji i współpracę z wybitnymi ekspertami i partnerami biznesowymi z całego świata
  • budżet na udział w konferencjach branżowych na całym świecie
  • 100% finansowania na książki, szkolenia i inne materiały
  • pakiet prywatnej opieki medycznej (Medicover), kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe

Wynagrodzenie: 4000 - 7 000 netto B2B 

Wymagania

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
  • dobrej znajomości świata gier video i społeczności wokół nich
  • umiejętności animowania społeczności
  • minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomości narzędzi do monitorowania pozycji marki i wzmianek o marce
  • znajomość zagadnień związanych z Content Marketingiem i dystrybucją treści, działaniami retencyjnymi i budowaniem community wokół produktu
  • kreatywnego podejścia do problemów i sprytu
  • nastawienia na wyniki i realizację celów – efektywności w działaniu
  • dużej samodzielności, elastyczności w działaniu i inicjatywy