Customer Support Specialist

  • SkinWallet
  • Szczecin, Zachodniopomorskie, Poland

Customer Support Specialist

Job description

Red Sky jako Venture Builder specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu projektów internetowych o globalnym zasięgu, jak również w budowaniu firm w oparciu o własne pomysły i zasoby - jedną z takich firm jest SkinWallet, która dzięki wykorzystaniu technologii daje swoim użytkownikom możliwość wymiany dóbr cyfrowych na gotówkę.




Skinwallet - www.skinwallet.com to globalna platforma wspomagająca handel dobrami cyfrowymi w grach wideo. Nasz model biznesowy opiera się na tworzeniu i wykorzystywaniu rozwiązań, które wspomagają płynność w obrocie cyfrowymi dobrami. Działamy na rynku globalnym, na styku dwóch dynamicznie rozwijających się branż, czyli rynku gier wideo oraz e-sportu.

Nasze wyróżniki:
  • ponad 100,000 transakcji w serwisie
  • dziesiątki tysięcy przedmiotów każdego miesiąca
  • użytkownicy z całego świata

W 2020 roku naszym celem jest utrzymanie dynamiki wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent kwartał do kwartału oraz wdrożenie nowych sposobów na handel dobrami cyfrowymi z gier. I dlatego właśnie poszukujemy odpowiedniej osoby do roli Customer Success Manager, z którą wspólnie zbliżymy się do naszych celów.


Do Twoich zadań należeć będą m.in.:

  • reagowanie na potrzeby i wspieranie użytkowników w korzystaniu z serwisu
  • budowanie i umacnianie relacji z obecnymi użytkownikami
  • współpraca z innymi działami przy rozwiązywaniu problemów i wdrażaniu nowych funkcjonalności
  • bieżący research rynku, obserwowanie aktualnych trendów w świecie gier video, aby rozumieć i odpowiednio reagować na potrzeby użytkowników
  • inicjowanie rozmów o marce i reagowanie na wszelkie wzmianki o Skinwallet
  • zbieranie feedbacku od użytkowników


Oprócz wynagrodzenia oferujemy:

  • dostęp do unikalnej wiedzy wewnątrz organizacji i współpracę z wybitnymi ekspertami i partnerami biznesowymi z całego świata
  • budżet na udział w konferencjach branżowych na całym świecie
  • 100% finansowania na książki, szkolenia i inne materiały
  • pakiet prywatnej opieki medycznej (Medicover), kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe
  • imprezy integracyjne w duchu #redskyteamspirit

Wynagrodzenie: 3500 - 5500 netto B2B

Requirements

  • minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
  • dostępności i możliwości pracy w systemie zmianowym
  • umiejętności precyzyjnego wyrażania myśli, formułowania jasnych instrukcji
  • nastawienia na wyniki i realizację celów – efektywności w działaniu
  • zorientowania na detal i dużej skrupulatności
  • dużej samodzielności, elastyczności w działaniu i inicjatywy