Digital Marketing Manager

  • SkinWallet
  • Szczecin, Polska

Digital Marketing Manager

Oferta

Red Sky jako Venture Builder specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu projektów internetowych o globalnym zasięgu, jak również w budowaniu firm w oparciu o własne pomysły i zasoby - jedną z takich firm jest Skinwallet, która dzięki wykorzystaniu technologii daje swoim użytkownikom możliwość wymiany dóbr cyfrowych na gotówkę. 



Skinwallet to globalna platforma wspomagająca handel dobrami cyfrowymi w grach wideo. Nasz model biznesowy opiera się na tworzeniu i wykorzystywaniu rozwiązań, które wspomagają płynność w obrocie cyfrowymi dobrami. Działamy na rynku globalnym, na styku dwóch dynamicznie rozwijających się branż, czyli rynku gier wideo oraz e-sportu.


W 2020 roku naszym celem jest utrzymanie dynamiki wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent kwartał do kwartału oraz wdrożenie nowych sposobów na handel dobrami cyfrowymi z gier.  I dlatego poszukujemy odpowiedniej osoby do roli Digital Marketing Manager, z którą wspólnie zbliżymy się do naszych celów.


 

Zadania:

  • współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej
  • projektowanie, wdrażanie i optymalizacja procesów mających na celu pozyskiwanie nowych użytkowników oraz przywracanie już istniejących
  • planowanie i realizacja działań promocyjnych z YouTuberami, Streamerami oraz twórcami contentu video
  • współtworzenie community wokół produktu
  • analiza i wyciąganie wniosków na podstawie prowadzonych działań


Oprócz wynagrodzenia oferujemy:

  • dostęp do unikalnej wiedzy wewnątrz organizacji i współpracę z wybitnymi ekspertami i partnerami biznesowymi z całego świata

  • budżet na udział w konferencjach branżowych na całym świecie

  • 100% finansowania na książki, szkolenia i inne materiały

  • pakiet prywatnej opieki medycznej (Medicover), kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe

    Wynagrodzenie: 5000 - 9000 netto B2B

Wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
  • znajomości narzędzi do analizowania efektów prowadzonych kampanii
  • znajomość zagadnień związanych z Content Marketingiem i dystrybucją treści, działaniami retencyjnymi i budowaniem społeczności wokół produktu
  • kreatywnego podejścia do problemów i sprytu
  • nastawienia na wyniki i realizację celów – efektywności w działaniu
  • dużej samodzielności, elastyczności w działaniu i inicjatywy
  • znajomości i zrozumienia rynku gier video - na plus