Chief Revenue Officer (eSport / gaming sector)

  • Tar Heel Capital Pathfinder
  • Warszawa, Polska

Chief Revenue Officer (eSport / gaming sector)

Oferta

Red Sky oraz Tar Heel Capital Pathfinder (www.thcpathfinder.com) zrzeszają dynamiczne i rentowne projekty, ze szczególnym naciskiem na nowoczesne rozwiązania IT. W gronie ponad 300 specjalistów znajdują się zespoły programistów, designerów oraz project managerów, gotowych rozwijać i wspierać na każdym kroku dobrze rokujące startupy. Każdego roku wprowadzamy na rynek nowe, rewolucyjne produkty.

Zapewniamy kapitał i wszelkie narzędzia niezbędne do realizacji przedsięwzięcia. Wykorzystujesz swój potencjał biznesowy, budując własny zespół i prowadząc działania w ramach produktu. Tym razem szukamy CRO do projektu działającego w sektorze eSportu / gier komputerowych. Chcemy przekształcić pasywne, natywne doświadczenia w aktywną rozrywkę, tworząc innowacyjną grę.


Jako Chief Revenue Officer w nowo utworzonej organizacji, działającej w branży e-sportu / produkcji gier, będziesz odpowiadać za wzrost i źródła przychodów firmy. Będziesz mieć ostateczną odpowiedzialność za zwiększanie przychodów, wykorzystując i dostosowując interdyscyplinarne kompetencje z różnych obszarów: marketing, sprzedaż, user experience / customer success, jak również rozwój produktu.



Do Twoich zadań należeć będą:

  • współtworzenie strategii firmy i jej realizację
  • projektowanie i wdrażanie modelu monetyzacji z kilkoma różnymi źródłami przychodów
  • tworzenie i nadzór strategii cenowej, stale dbając o to, aby wartość produktu odpowiadała specyficznym oczekiwaniom rynku
  • zarządzanie P&L, w tym zwłaszcza zarządzanie:
    • wieloma strumieniami przychodów;
    • kosztami, poniesionymi w celu uzyskania tych przychodów
  • zarządzanie kluczowymi wskaźnikami wydajności (KPI) związanymi z monetyzacją produktów
  • analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych nowych kanałów dystrybucji i pozyskiwania użytkowników; nieustanne poszukiwanie trendów i wzorców
  • koncentracja na osiągnięciu (utrzymaniu i zwiększaniu) rentowności organizacji
  • analiza źródeł ruchu przychodzącego, optymalizacja współczynników konwersji
  • wykorzystywanie partnerstw do generowania bardziej zrównoważonych i przewidywalnych źródeł pozyskiwania użytkowników
  • zarządzanie lejkami
  • budowa zespołu marketingu i monetyzacji, a także nadzór nad nim
  • współtworzenie roadmapy produktowej dzięki zebranym spostrzeżeniom dotyczącym oczekiwań rynku i specyficznych potrzeb użytkowników
  • upewnianie się, że produkt dostarcza oczekiwaną wartość biznesową, a satysfakcja klientów jest na zadowalająco wysokim poziomie


Wynagrodzenie:

  • min. 15 000 PLN netto (umowa B2B) + VAT 
  • pakiet udziałów / akcji (w zależności od formy organizacyjnej podmiotu) i możliwość uczestniczenia w tworzeniu wartości biznesu

Oprócz wynagrodzenia oferujemy:

  • udział w budowaniu międzynarodowych projektów internetowych
  • realny wpływ na strategię i kierunek rozwoju firmy
  • dostęp do unikalnej wiedzy wewnątrz organizacji oraz współpraca z uznanymi ekspertami i partnerami biznesowymi z całego świata
  • budżet na udział w konferencjach branżowych na całym świecie
  • 100% dofinansowania na książki, szkolenia i inne materiały
  • pakiet prywatnej opieki zdrowotnej (Medicover), karta Multisport, ubezpieczenie grupowe

Wymagania

Zgłoś się, jeśli współpracownicy opisują Cię jako:

  • osobę opierającą się o dane i metryki - wiesz, że zarówno dane finansowe, jak i zarządcze są niezwykle pomocne w ocenie wyników firmy i działu
  • lidera zorientowanego na biznes - koncentrujesz się na dostarczaniu wartości biznesowej użytkownikom końcowym i przykładasz dużą wagę do produktywności i efektywności, a Twoim celem jest ostateczny cel firmy
  • osobę zorientowaną na wyniki - jesteś usatysfakcjonowany, gdy cele są osiągane i widzisz, jak Twoje krótkoterminowe działania wpływają na średnio- i długoterminową wizję
  • kreatywny umysł - masz praktyczną wiedzę z zakresu performance marketingu, a stosując niestandardowe taktyki, nieustannie podważasz status quo
  • zorientowany na technologię - wiesz, jak wykorzystać technologię, aby przyspieszyć monetyzację i generować przychody z kilku różnych strumieni
  • naturalny integrator - wiesz, na czym polega praca zespołowa i potrafisz rozbić silosy, tak aby działy sprzedaży, marketingu, CRM i produkt były idealnie dopasowane
  • pasjonat gamingu/e-sportu - aby działać na najwyższym możliwym poziomie, musisz dobrze rozumieć szybko rozwijającą się branżę e-sportową, w tym zjawisko streamingu, jak również obszar game development

Będziesz idealnym kandydatem, jeśli Twoje doświadczenie zawodowe obejmuje:

  • odpowiedzialność za pozyskiwanie, utrzymanie i monetyzację użytkowników (acquisition, activation, retention, referral, revenue)
  • skalowanie gier
  • zarządzanie wzrostem i strumieniami przychodów w grach online F2P, F2W
  • nadzorowanie interdyscyplinarnych zespołów składających się z osób specjalizujących się w różnych dziedzinach wiedzy
  • pracę na poziomie międzynarodowym
  • bilansowanie CAC z LTV, ARPU i ARPPU