Opiekun Pacjenta

  • Centrum Medycyny Konopnej
  • Remote job

Opiekun Pacjenta

Job description

Red Sky jest kluczową częścią funduszu Tar Heel Capital Pathfinder, który został uruchomiony pod koniec 2016 roku. Nasza idea to budowanie projektów z globalną perspektywą oraz ze szczególnym naciskiem na nowoczesne rozwiązania IT. Każdego roku wprowadzamy na rynek nowe, rewolucyjne produkty. Wspieramy świetne pomysły i promujemy talenty. Pomagamy w budowaniu innowacyjnych startupów nie tylko zapewniając środki finansowe, ale przede wszystkim poprzez wsparcie merytoryczne.

Działamy zgodnie z formułą #venture_building - tworzymy projekty w oparciu o doświadczenie ekspertów, wśród których znajdują się zespoły programistów, designerów, project managerów, HR, administracji czy marketingu - gotowe rozwijać i wspierać dobrze rokujące startupy, jednym z nich jest Centrum Medycyny Konopnej.



Poznaj Centrum Medycyny Konopnej  

Centrum Medycyny Konopnej to placówka medyczna, wyspecjalizowana w świadczeniu usług medycznych w oparciu o terapię konopią medyczną (tzw. marihuaną medyczną). W jednym miejscu skupiamy specjalistów z różnych dziedzin medycyny, łącząc doświadczenie lekarskie, wraz z misją świadomego i bezpiecznego udostępniania pacjentom nowoczesnych form terapeutycznych – zwłaszcza tam, gdzie inne formy leczenia już się wyczerpały.


Praca na stanowisku Opiekuna Pacjenta będzie polegała na kompleksowej opiece nad pacjentem, wsparciem w procesie leczenia, koordynacją pracy lekarzy oraz zadań administracyjnych w klinice. Osoba na tym stanowisku będzie również linią pierwszego kontaktu dla naszych pacjentów i osób zainteresowanych terapią.

 

Twoje zadania  

  • Promocja i sprzedaż usług będących w ofercie kliniki,
  • Udzielanie informacji nt. działalności profilu kliniki (e-mail, telefon, chat),
  • Telefoniczna rejestracja pacjentów i pomoc w procesie rejestracji na stronie www kliniki,
  • Opieka i utrzymanie kontaktu z pacjentem podczas terapii,
  • Szkolenie pacjenta w zakresie doboru i stosowania produktu,
  • Współpraca z lekarzami udzielającymi porad na odległość (zarządzanie ich kalendarzami, pośredniczenie w komunikacji pomiędzy pacjentem a lekarzem prowadzącym),
  • Bieżące sprawdzanie dostępności produktów w aptekach, doradztwo przy rezerwacji produktów w aptekach,
  • Stałe pogłębianie wiedzy z branży medycznej i tworzenie artykułów na bloga firmowego. 


Oczekiwania  

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi pacjenta,
  • Dojrzałość emocjonalna i otwartość na obcowanie z problemami pacjentów (zwłaszcza seniorów i osób przewlekle chorych),
  • Wysoki poziom empatii, kultury osobistej,
  • Bardzo dobra komunikacja, umiejętność aktywnego słuchania,
  • Łatwość budowania relacji i swoboda w prowadzeniu konwersacji z klientami,
  • Umiejętność zarządzania obiegiem dokumentów w organizacji,
  • Znajomość programów z pakietu MS Office.


 Mile widziane   

  • Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania rejestracją pacjentów takimi jak np. Aurero, Medyc,
  • Studia pielęgniarskie, położnicze lub psychologiczne, 
  • Kompetencje sprzedażowe.


Oferujemy  

  • Wynagrodzenie na umowie B2B, uzależnione od doświadczenia i umiejętności,
  • 26 dni płatnego rocznego urlopu,
  • Pracę w 100% zdalną,
  • Dużą samodzielność, udział w usprawnianiu procesu opieki nad pacjentem,
  • Pracę w ciekawym projekcie z możliwościami rozwoju,
  • Dostęp do unikalnej wiedzy z zakresu terapii konopią medyczną.


Requirements

Współpracuj z najbardziej rozwojowym #startup_studio w Polsce!

Dołącz do projektu Centrum Medycyny Konopnej!