Merchandising Director

  • Tar Heel Capital Pathfinder
  • Poznań, Poland

Merchandising Director

Job description

Fundusz Tar Heel Capital Pathfinder (www.thcpathfinder.com) został uruchomiony pod koniec 2016 roku. Nasza idea to budowanie projektów z globalną perspektywą oraz ze szczególnym naciskiem na nowoczesne rozwiązania IT. Każdego roku wprowadzamy na rynek nowe, rewolucyjne produkty. Wspieramy świetne pomysły i promujemy talenty. Pomagamy w budowaniu innowacyjnych startupów nie tylko zapewniając środki finansowe, ale przede wszystkim poprzez wsparcie merytoryczne. 


Działamy zgodnie z formułą venture building - tworzymy projekty w oparciu o doświadczenie ekspertów, wśród których znajdują się zespoły programistów, designerów, project managerów, HR, administracji czy marketingu - gotowe rozwijać i wspierać dobrze rokujące startupy.

Do naszej spółki portfelowej, szybko rosnącego marketplace’u z obszaru gamingu, szukamy osoby na stanowisko Merchandising Director, która będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z ofertą produktową i sprzedażą na platformie spółki.


Rola:

Przed osobą zatrudnioną na tym stanowisku stawiamy główny cel: zwiększanie sprzedaży oferty produktowej dostępnej na platformie spółki.


Do Twoich zadań należeć będzie:

  • tworzenie, wdrażanie i weryfikacja strategia oferty produktowej
  • pozyskiwanie nowych merchantów i współpraca z merchantami w celu zapewnienia dostępności ustalonej oferty produktowej i maksymalizacji wyników
  • dbałość o optymalne funkcjonowanie platformy z punktu widzenia UX i prezentacji oferty
  • ścisła, bezpośrednia współpraca z zarządem spółki
  • zarządzanie zespołem i jego rozbudowa
  • współpraca z działami IT i marketingu
  • monitorowanie i raportowanie wskaźników KPI oraz budżetów

Wynagrodzenie:

  • 13 000 - 18 000 PLN B2B + VAT

Oprócz wynagrodzenia oferujemy:

  • udział w budowaniu pozycji lidera rynku
  • możliwość realizacji własnych pomysłów oraz kształtowania kierunków rozwoju firmy
  • dostęp do świadczeń na preferencyjnych warunkach: pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover), karty Multisport i ubezpieczenia grupowego
  • dostęp do unikalnej wiedzy wewnątrz organizacji
  • pracę w luźnej atmosferze w młodym zespole
  • elastyczne godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej
  • pakiet relokacyjny i kompleksowe wsparcie w procesie relokacji

    Requirements

    Cechy idealnego kandydata:

    • podejście „can do”
    • minimum 3 lata na podobnym stanowisku
    • doświadczenie w sprzedaży gier lub innych przedmiotów cyfrowych
    • doświadczenie w pracy w marketplace’ach
    • język angielski - biegła znajomość
    • znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym
    • umiejętności interpersonalne, prezentacyjne, negocjacyjne i przywódcze


    W procesach rekrutacyjnych wspiera nas Red Sky Sp. z o.o.