Fundusz Tar Heel Capital Pathfinder (www.thcpathfinder.com) został uruchomiony pod koniec 2016 roku. Nasza idea to budowanie projektów z globalną perspektywą oraz ze szczególnym naciskiem na nowoczesne rozwiązania IT. Każdego roku wprowadzamy na rynek nowe, rewolucyjne produkty. Wspieramy świetne pomysły i promujemy talenty. Pomagamy w budowaniu innowacyjnych startupów nie tylko zapewniając środki finansowe, ale przede wszystkim poprzez wsparcie merytoryczne.
Działamy zgodnie z formułą venture building - tworzymy projekty w oparciu o doświadczenie ekspertów, wśród których znajdują się zespoły programistów, designerów, project managerów, HR, administracji czy marketingu - gotowe rozwijać i wspierać dobrze rokujące startupy.
Do naszej spółki portfelowej, szybko rosnącego marketplace’u z obszaru gamingu, szukamy osoby na stanowisko Merchandising Director, która będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z ofertą produktową i sprzedażą na platformie spółki.
Rola:
Przed osobą zatrudnioną na tym stanowisku stawiamy główny cel: zwiększanie sprzedaży oferty produktowej dostępnej na platformie spółki.
Do Twoich zadań należeć będzie:
tworzenie, wdrażanie i weryfikacja strategia oferty produktowej
pozyskiwanie nowych merchantów i współpraca z merchantami w celu zapewnienia dostępności ustalonej oferty produktowej i maksymalizacji wyników
dbałość o optymalne funkcjonowanie platformy z punktu widzenia UX i prezentacji oferty
ścisła, bezpośrednia współpraca z zarządem spółki
zarządzanie zespołem i jego rozbudowa
współpraca z działami IT i marketingu
monitorowanie i raportowanie wskaźników KPI oraz budżetów
Wynagrodzenie:
13 000 - 18 000 PLN B2B + VAT
Oprócz wynagrodzenia oferujemy:
udział w budowaniu pozycji lidera rynku
możliwość realizacji własnych pomysłów oraz kształtowania kierunków rozwoju firmy
dostęp do świadczeń na preferencyjnych warunkach: pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover), karty Multisport i ubezpieczenia grupowego
dostęp do unikalnej wiedzy wewnątrz organizacji
pracę w luźnej atmosferze w młodym zespole
elastyczne godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej
pakiet relokacyjny i kompleksowe wsparcie w procesie relokacji
Requirements
Cechy idealnego kandydata:
podejście „can do”
minimum 3 lata na podobnym stanowisku
doświadczenie w sprzedaży gier lub innych przedmiotów cyfrowych
doświadczenie w pracy w marketplace’ach
język angielski - biegła znajomość
znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym
umiejętności interpersonalne, prezentacyjne, negocjacyjne i przywódcze
W procesach rekrutacyjnych wspiera nas Red Sky Sp. z o.o.