Chief Operating Officer (biotech)

  • Tar Heel Capital Pathfinder
  • Warszawa, Poland

Chief Operating Officer (biotech)

Job description

Red Sky jest kluczową częścią funduszu Tar Heel Capital Pathfinder - www.thcpathfinder.com, który został uruchomiony pod koniec 2016 roku. Nasza idea to budowanie projektów z globalną perspektywą oraz ze szczególnym naciskiem na nowoczesne rozwiązania IT. Każdego roku wprowadzamy na rynek nowe, rewolucyjne produkty. Wspieramy świetne pomysły i promujemy talenty. Pomagamy w budowaniu innowacyjnych startupów nie tylko zapewniając środki finansowe, ale przede wszystkim poprzez wsparcie merytoryczne.


Działamy zgodnie z formułą venture building - tworzymy projekty w oparciu o doświadczenie ekspertów, wśród których znajdują się zespoły programistów, designerów, project managerów, HR, administracji czy marketingu - gotowe rozwijać i wspierać dobrze rokujące startupy.



Nasz wyjątkowy model współpracy przeznaczony jest dla osób, które potrafią i chcą wyjść poza to standardowe schematy operacyjne, są profesjonalistami, nie ulegają utartym schematom, potrafią zadbać o stabilność budżetu, a świat biznesu i zarządzania nie ma przed nimi tajemnic. Zapewniamy kapitał i wszelkie narzędzia niezbędne do realizacji przedsięwzięcia. Wykorzystujesz swój potencjał biznesowy, budując własny zespół i prowadząc działania w ramach produktu.


Tym razem poszukujemy COO (Chief Operating Officer) dla spółki z branży biotechnologicznej / bioinformatycznej, dostarczającej wysoce specjalistyczny produkt wspierający proces badań klinicznych w obszarze przeciwciał i cząsteczek terapeutycznych.


Do Twoich zadań należeć będzie:

  • zarządzanie spółką i rozwijanie organizacji, począwszy od wczesnego stadium rozwoju
  • kompleksowa organizacja i zarządzanie projektami - wprowadzenie produktu/usług na rynek i jego/ich dalszy rozwój
  • współtworzenie strategii firmy i jej realizację
  • zarządzanie kluczowymi wskaźnikami wydajności (KPI)
  • analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych nowych kanałów dystrybucji i pozyskiwania klientów - nieustanne poszukiwanie trendów i wzorców
  • koncentracja na osiągnięciu (utrzymaniu i zwiększaniu) rentowności organizacji
  • planowanie i realizacja budżetu oraz jego bieżące monitorowanie
  • wykorzystywanie partnerstw do generowania bardziej zrównoważonych i przewidywalnych źródeł pozyskiwania użytkowników
  • upewnianie się, że produkt dostarcza oczekiwaną wartość biznesową, a satysfakcja klientów jest na najwyższym możliwym wysokim poziomie
  • analizowanie i przewidywanie sytuacji problemowych oraz znajdowanie odpowiednich rozwiązań


Wynagrodzenie:

  • min. 15 000 B2B + VAT
  • pakiet udziałów / akcji (w zależności od formy organizacyjnej podmiotu)


Oprócz wynagrodzenia oferujemy:

  • uczestnictwo w budowie międzynarodowych projektów technologicznych
  • autonomię, realny wpływ na na strategię spółki i kierunek jej rozwoju
  • dostęp do unikalnej wiedzy wewnątrz organizacji oraz grupy kapitałowej, a także współpracę z wybitnymi ekspertami i partnerami biznesowymi z całego świata
  • możliwość uczestniczenia w tworzeniu wartości biznesu

    Requirements

    • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub biotechnologicznym/farmaceutycznym, mile widziany dyplom MBA
    • kilkuletnie doświadczenie w sektorze farmaceutycznym / biotechnologicznym, w tym także doświadczenia sprzedażowe / przynajmniej kilkuletnie doświadczenie w consultingu na rzecz spółek farmaceutycznych lub biotechnologicznych
    • pomocne będzie doświadczenie w procesie badań klinicznych, rejestracji leków, czy rejestracji patentów
    • zrozumienie procesów w obrębie działalności typu CRO (Contract Research Organization)
    • doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii w obszarach: sprzedaży, rozwoju biznesu, marketingu zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym 
    • umiejętność podejmowania decyzji, planowania zasobów niezbędnych do realizacji projektu oraz efektywnego organizowania pracy
    • ukierunkowanie na skuteczną i konsekwentną realizację celów – biznesowa determinacja
    • umiejętność planowania i realizacji założonego budżetu, znajomość narzędzi (metryk)
    • znajomość języka angielskiego na poziomie całkowicie biegłym (C1/C2), umożliwiającym płynną pracę z native’ami w obszarze zagadnień branżowych